dinsdag 6 oktober 2009

Plan reviewed


Naast de twijfels over de keuze van de baksteen, is er nog een ander probleempje opgedoken. Ale eigenlijk is het vooral voor onze architect opgedoken, want het is hij die het moet zien op te lossen.

De TRAP: azo ne rechte trap: ik zie dat precies toch niet zitten. En ja ik weet het dat heeft ook zijn voordelen: dat is minder duur en dat neemt minder plaats in en ge kunt er later zo ne stoeltjeslift opzetten, MAAR en nu komt het belangrijkste: ik vind dat niet schoon!

Bovendien vind ik dat de inkom van slaapkamer 2 er daardoor zo maar precies 'bijgefoefeld' is.

Gelukkig denkt mijn wederhelftje er net hetzelfde over en zijn we dus overgegaan tot de procedure 'wijziging van ons plan'. De architect dacht waarschijnlijk klaar geweest te zijn, maar dat is uiteraard buiten ons gerekend!

Het gevolg van een niet - rechte (en niet - lelijke) trap is natuurlijk: geen mogelijkheid meer om een tweede trap naar de zolder te maken. Een spijtig nadeel natuurlijk, maar dat moet dan maar, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten