zaterdag 29 januari 2011

Eerste evaluatie samenwerking met avl


Vermits we ondertussen bijna aan de voorlopige oplevering toe zijn en we binnen een dikke maand verhuizen, lijkt dit mij een geschikt moment om een eerste evaluatie te doen van de samenwerking met AVL.

Toen we begonnen aan dit avontuur had ik nooit durven hopen dat alles zo goed zou verlopen. In elke bouw worden fouten gemaakt, maar het essentiƫle is dat deze fouten onmiddellijk rechtgezet worden wanneer deze ontdekt worden. Hiervoor geef ik AVL alleszins een dikke 10.

Onze werfleider was (en is) steeds bereikbaar (ook buiten de kantooruren!) en staat ons steeds te woord wanneer we dit nodig achten. Ik wil hier dan ook een dikke pluim toekennen aan onze werfleider die onze grilletjes en paniekaanvallen steeds zeer goed opgevangen heeft. We wensen hem dan ook alvast te bedanken voor de kennis, tijd en professionaliteit waarmee hij onze bouw opgevolgd heeft.

Verder wens ik ook nog hoge punten toe te kennen aan AVL als organisatie. Alle zaken die rond onze bouw draaiden (facturatie, bestelbonnen, ...) zijn steeds vlot verlopen en zijn ook steeds correct en in alle transparantie gebeurd. Bij AVL weet je exact wat iets je gaat kosten en wanneer je de eindfactuur krijgt, is dit ook perfect zoals afgesproken. Een + bon of een - bon wordt eveneens correct in rekening gebracht. Er zijn dus geen verborgen kosten.

We hopen dat de rest van de samenwerking (voorlopige oplevering, opvolging van de punten en de definitieve oplevering) dan ook verder mogen verlopen zoals het gehele traject tot nu toe. Laat mij dan ook afsluiten door te zeggen dat ik AVL ten stelligste aanbeveel aan iedereen die een zorgeloos (voor zover dit mogelijk is) bouwtraject wilt doorlopen.

4 opmerkingen:

  1. hey,

    wij zijn ook net begonnen met onze bouw samen met AVL. Wie is jullie werfleider? We hopen dat het bij ons even vlot gaat!

    Proficiat met jullie huis!

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen