dinsdag 3 november 2009

Update tijdslijn


Gisteren hebben we een laatste gesprek gehad met Luc voor de opmaak van de officiƫle offerte.

Bij navraag blijkt mijn tijdslijn niet geheel te kloppen. Eerst het goede nieuws:
  • De bouwaanvraag ontvang je al bij ondertekening van de compromis, zodat deze ongeveer een paar dagen / weken na het verlijden van de akte al goedgekeurd is.
  • De start van de werken door AVL na ontvangst op hun kantoor van de goedgekeurde bouwaanvraag: 20 - 45 dagen
Dan het iets minder goede nieuws:
  • Blijkbaar is het de bedoeling om nog eens samen te zitten met Luc en Jan (architect) om het 'preplan' op te maken. Daarna heeft Jan 4 tot 6 weken nodig om het eigenlijke plan op te maken.... Das dus wel wat langer dan verwacht.
Kleine update met meer concrete data van de tijdslijn:



Nu goed we hebben voor de meeste zaken wel rekening gehouden met het 'worst-case' scenario, dus met een beetje geluk zal het toch nog wat vroeger zijn. Ik hoop alleen dat onze bouwaanvraag echt binnen de twee maand wordt goedgekeurd, anders denk ik dat ik mijn tentje opzet voor het gemeentehuis van Aarschot...

3 opmerkingen:

  1. Als de compromis getekend is, is het dan normaal gezien niet 2 tot 4 maanden voor het verlijden van de akte? Dus niet +/- 2 maanden maar minimum 2 maanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is waar, maar volgens hen zou het echt maar twee maand duren.

    Standaard is het idd 2 tot 4 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gij met uw tijdslijnen! Ik zie er scheel op :p
    Ik hoop voor het gemeentehuis dat het rap in orde is want als gij daar uw tentje gaat opzetten ben ik blij dat ik in India zit lol

    BeantwoordenVerwijderen