zaterdag 22 januari 2011

Week 41: plaatsing keuken, kleuradvies, afwerking ventilatietoestel



De keuken werd door dovy geplaatst op maandag en dinsdag. Ik kan zeggen: superprofessioneel. We hadden het ons niet beter kunnen wensen. Ondanks wat problemen waarmee de plaatser geconfronteerd werd (bv. afvoerbuis niet op juiste plaats), heeft hij dit schitterend en met veel vakkunde weten op te lossen.


Dinsdag zijn ze ook het ventilatiesysteem komen afwerken. Dus dat is ook mooi achter de rug.

Eveneens dinsdag zijn ze geweest van Levis voor het kleuradvies (ja ik weet het we mogen nog lang niet schilderen, maar ik wou toch mijn kleuren al kennen, zodat ik al wat accessoires kan kopen). Uiteindelijk kwam haar smaak blijkbaar perfect overeen met mijn smaak, dus is er niet zo heel veel veranderd inzake de te gebruiken kleuren. Wel is er gekozen voor andere muren in de gekozen kleuren te doen (andere dan ik in gedachte had). Alleen voor de badkamer is er nog een discussiepuntje: Schaapje wilt framboos en ik wil groen.... Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten