zaterdag 24 oktober 2009

Badkamer en keuken


Pfiew wat een week seg, zowel op het werk als met de bouw.

Steven is gisterenavond nog naar de keukenwinkel gegaan om te proberen wat van de prijs af te krijgen. Buiten wanneer we inboeten aan bepaalde zaken kan er volgens hen niets van de prijs af. In tegendeel we hebben nog twee weken om te beslissen anders trekken ze de speciale korting van oktober in...

Ik ben dan gisteren naar Lambrechts (sanitair) gereden voor de badkamer. Bedoeling was vooral om te zien wat we zoal bij hen met een budget van 5800 euro (excl. BTW) konden doen. De vriendelijke man maakte me onmiddellijk al duidelijk dat 70% van de badkamers in de toonzaal BOVEN ons budget lagen. Zeer verrijkend gesprek dus...

Op zich is het wel best mogelijk een sjieke badkamer te vinden bij hen en misschien zelfs ook nog rond dit budget, maar ik vind hun toonzaal zoooooo ambetant om in rond te lopen. Ik heb het liever zoals bij FACQ dat je dus voorbeeldbadkamers ziet, maar ook dat je vb. ALLE baden ook nog eens naast elkaar ziet, zodat je dus kan vergelijken!

Mja we zouden graag stilaan tekenen bij AVL, maar daarom moeten we dus gaan beslissen of we de badkamer met AVL doen of niet...

Dus mijn plan is nu: We doen een deel van de badkamer wsl met AVL (dus spoelsysteem wc, bad, douche, en regendouchekop en inbouw - ding) en de rest doen we wel zelf. Vooral de kastjes zijn echt wel duur bij Lambrechts en dan moeten we ook nog eens een grote spiegel hebben...

We gaan vandaag eens een kijkje gaan nemen bij Sterck in Aalst en bij keukenwinkel Van Lommel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten