dinsdag 6 oktober 2009

Twijfels...


Uiteindelijk hebben we de 3D tekeningen nog niet gezien, maar zijn we toch (weer)al aan het twijfelen geslagen over de bakstenen.

We zijn eergisteren en gisteren eens een kijkje gaan nemen bij de referentieadressen van deze bakstenen (huizen die gebouwd zijn met die bakstenen dus), maar eigenlijk valt het wat tegen. Vooral het feit dat we heel wat andere (en vooral mooiere) bakstenen gezien hebben in de buurt waar deze huizen lagen, doen ons weer twijfelen.

Uiteraard is er nog niets beslist door de opmaak van de 3D tekeningen, maar ja tis nogal stom als je altijd op je beslissingen moet terugkomen...

Bovendien is er in de toonzaal van avl verder niets dat ons aanstaat. Misschien moeten we eens navragen of er nog andere mogelijkheden zijn die niet in de toonzaal uitgestalt staan? Enige wat ik echt wil vermijden is dat we nog is een extra m² - prijs moeten betalen omwille van de keuze van de baksteen. Dus ja dat limiteert dan ook weer waarschijnlijk...

Het lijkt wel of alle zaken waar je voordien zo zeker van beweerde te zijn, ineens helemaal omslaan. Een mooi voorbeeld hiervan: ik had altijd gezegd: 'ik wil een eigentijdse moderne woning'. Uiteindelijk waren we nu aan het twijfelen over een pastorijwoning... (mja da valt dan natuurlijk weer te duur uit).

Dus ja waarschijnlijk volgen er nog honderd van deze berichten in de toekomst waarin ik begin te zagen over alle twijfels die erbij komen kijken. Dus als ik echt te veel begin te zagen, wijs er mij dan op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten